Chillen in een bubbel bubbel bubbelbad, chillen chillen chillen in een bubbelbad...

10 november 2016 - Ko Chang, Thailand

Na het babybed-debacle van gisteravond waren we eigenlijk wel even klaar met het hotel. Crijn blijft gelukkig relatief leuk als hij moe is, maar we hadden er natuurlijk een lange reis op zitten en zelf moe + baby moe + niet coöperatieve mensen = niet leuk. En daaroverheen kwam nog eens de teleurstelling van een zwembad onder je slaapkamerraam dat gesloten is wegens werkzaamheden... Nu heeft Crijn nog niet de leeftijd dat hij snapt dat hij niet kan gaan zwemmen, maar toch. We hadden ons verheugd op even lekker relaxen...

Het kostte dus al met al wat moeite om te genieten van het ontbijt en de wandeling door de prachtige tuin. En toen ineens... Kwamen we de Hill Top Infinity Pool tegen.

Onze dagen zijn op dit moment samen te vatten in:

• Lezen in ons dompelbadje - met uitzicht op de bergen, de tuin, het under construction zwembad en de rivier - terwijl Crijn slaapt;
  • Chillen bij en in het zwembad - met uitzicht op de tuin en de zee - als Crijn wakker is;
  • Thaise dames versieren - Crijn welteverstaan, niet Joost;
  • Eten.

We gaan straks eens kijken of we met de shuttle boat naar het strandje kunnen en van daar uit winkel en eten.

-----

Aangezien de blog nog niet gepost was, kan ik de dag net zo goed nog even af maken. Samengevat is Crijn zo moe dat hij niet eens meer in staat was nog te douchen.

We zijn met de shuttle boat naar het strandje gevaren. Dat was gek, maar potentieel leuk volgens Crijn. Stuk langs het strand op gelopen en gestopt bij een strandtenten, waar we met een hapje en een drankje genoten hebben van de zonsondergang. Nog even met Crijn in het zand gespeeld en daarna weer op pad gegaan met als einddoel de supermarkt. Daarna in de laadbak van een taxi terug naar het hotel en de slapende baby uitgeklopt en in de slaapzak gestopt.

Ik zeg: tijd voor een cocktail!