Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Chillen in een bubbel bubbel bubbelbad, chillen chillen chillen in een bubbelbad... 10 nov. '16 Ko Chang, Thailand 0
Come fly with me, let's fly, let's fly away! 8 nov. '16 Ko Chang, Thailand 0
Back to life, back to reality 19 mei '14 Lelystad, Nederland 0
Home sweet home 16 mei '14 Lelystad, Nederland 0
Come fly with me... 16 mei '14 Dublin Airport, Ierland 0
On the first day of Christmas en de wondere wereld van thunderstorms 15 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
Disney's Magic Kingdom, it's a small world after all 14 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
Disney's Animal Kingdom; meet The Dinosaurs! 13 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
Disney's Blizzard Beach; it's the final countdown... 12 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
Disney's Hollywood Studio's; Glitter, Glamour en de Tower of Terror 11 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
Disney's Epcot 10 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
Disney's Magic Kingdom 9 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
It's a small world, after all 8 mei '14 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 0
I'm going to Miami, welcome to Miami 7 mei '14 Sebring, Florida, Verenigde Staten 0
And Now For Something Completely Different: Ons Kalf 6 mei '14 Denver, Colorado, Verenigde Staten 0
Vail; the place to be voor actieve mensen. En wij. 5 mei '14 Vail, Colorado, Verenigde Staten 0
Off season in Vail; even vakantie van de vakantie 4 mei '14 Vail, Colorado, Verenigde Staten 0
Life is good t'day! 3 mei '14 Arches National Park, Utah, Verenigde Staten 0
Monument Valley, het land van de Navajo's 2 mei '14 Monument Valley Navajo Tribal Park, Verenigde Staten 0
Bryce Canyon, Highway 12 en dode konijntjes 1 mei '14 Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten 0
Amerika. Het land van... TV sterren en Mormonen 30 apr. '14 Tropic, Utah, Verenigde Staten 0
Mono-rail, duo-energy (© Joost die nog even zijn frustratie kwijt wil) 29 apr. '14 Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten 0
Next stop, Vegas please! 28 apr. '14 Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten 0
What happens in Vegas... 27 apr. '14 Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten 0
Vegas Baby! 26 apr. '14 Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten 0
Amerika. Het land van... Roadtrips 25 apr. '14 Death Valley National Park, Verenigde Staten 0
Only in America: Locals en small talk 24 apr. '14 Kings Canyon National Park, California, Verenigde Staten 0
Yosemite... Nog een keer! 23 apr. '14 Yosemite National Park, California, Verenigde Staten 0
Amerika. Het land van... Tegenstrijdigheden 22 apr. '14 Sequoia National Park, California, Verenigde Staten 0
Yosemite 21 apr. '14 Yosemite National Park, California, Verenigde Staten 0
Fresno 20 apr. '14 Fresno, California, Verenigde Staten 0